Saturday, December 18, 2010

notebook | notepad di dalam pedrive flash drive anda

Disini saya ingin memperkenalkan kepada anda nobebook atau notepad di dalam pedrive flash drive anda satu software percuma yang anda boleh download dan menyimpannya didalam pen drive atau flash drive.

Free notebook atau notepad software ini penting untuk anda membuat catatan atau apa2 yang seumpamanya dengannya. Dalam keadaan biasa anda akan membuat nota dengan menulis pada buku tetapi dengan adanya free softeare notebook atau notepad ini anda tidak memerlukan buku dan kertas lagi kerana anda boleh buka terus komputer dan menggunakannya tanpa pemasangan sebabitulah notebook atau notepad ini dipanggil portable freeware notebook or notepad software.

Ini antara mukanya:


Dan yang paling mustahaknya ialah jika anda pergi ke sesuatu tempat dan menjumpai sesuatu yang berguna untuk catatan anda anda boleh copy and pastekan articles tersebut seperti microsoft office words. Tapi yang ini adalah portable so anda boleh buka software ini dimana-mana komputer yang menggunakan widows 7, windows vista, windows me dan lain2 lagi.

Kalau nak serba sedikit inform ini laman webnya winguide
kalau nak download terus ini linknya

anda juga mungkin berminat dengan  pdf notebook atau notepad ini juga atau yang ini Portable freeware Personal Organiser

No comments:

Post a Comment

   Site Map

Text Link Advertising